Khamis lepas, aku nie pi la lakeside campus sebab ada meeting kul 3 ptg....So lepas lunch around 12 something closed to 1 la aku dah gerak gi lakeside....Once dah masuk entrace tu, aku trus je la menghala ke tempat parking yang aku slalu dok parking tu....Skali parking full...

So aku terus je gerak ke dalam lagi....kat situ memang sah-sah la takleh parking sebab tu untuk staff lakeside je....adehhhhh kena pi dalam lagi....betul-betul kat tepi tasik. Aku pun masukla....tengok full ja...Then aku notice, once dah masuk dalam satu lane....there's no way to go out, unless u have to reverse or pandai-pandai la ko no pusing tayar keta ko 2, (Kalau camnie ari-ari mau rosak tayar keta aku ok)sebab jalan batu kelikir. Then after kuar dari first lane tu...aku lalu depan parking attendance nie....boleh dia tidoq!! aku panggil dia & tnya ada kosong lagi tak? Dia cakap ada & suh aku masuk trus....end up sama jugak....still have to pusing balik dah la sempit....Memang panas ati dah nie...

Finally, aku kuar dari situ.....lalu balik jalan tadi, then i realized that its a one way road....adehhhhh kna pusing balik....masuk lak parking lot lagi satu....still same, jalan batu kelikir....and there's no parking as well....

Dengan mulut dok sumpah seranah nie, aku kuar trus la dengan niat nak start pusing campus another one way....skali trus kuar kat sunway doh!!! Memang lagi panas la ati aku nie....kalo dah masuk sunway....memang jammed gila babi ok and somemore it's lunch time! So takpe aku pusing balik....This time the first parking lot tu dah boleh masuk....tapi kena masuk dalam gila....parking hujung skali...huhuhuh....takpela janji dapat parking coz dah kul 2 nie....it takes almost 1 1/2 hour to park my car.....Kalo ari-ari cmnie, mau aku resign trus....

Meeting abes kul 6....pas2 GWH nie tak bagi aku balik plak coz need my help in editing her report....So aku stay la ngan dia till 9 pm. Urrrghhhhh memang penat bangat ari nie....nak balik nie 1 hal plak nak jalan gi ke tempat aku parking tadi....dah la sunyi 1 hal...then gelap plak tu....sini plak ada banyak hanjeng!

Aku pun jalan la....Seriously, at that time br aku perasan yg kt hujung dunia tu ada keta aku ja.....huhuhu istighfar je la masa nie.....

**Moral of the story --> I'd rather take shuttle bus next time.

0 comments:

Post a Comment